piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka

Najlepszego wszystkim DZIECIOM, tym małym i tym większym też :)
1 czerwca to święto dzieci, więc dziś króluje najmłodszy członek rodziny - Monisia.
A oto kilka jej foteczek.





 Śmieszka.



Robię groźną minkę;)



Oooo...

Tulu tulu z mamą


ZAPRASZAM NA TORT


 Samochodzik malowany pisakiem. Dziś ja też byłam dzieckiem:)
Robiłam to pierwszy raz i genialnie się przy tym bawiłam. Jeśli tylko będę miała taką możliwość na pewno to powtórzę. Jest to genialny pomysł na zabawę dla dzieci. Polecam.

Pozdrawiam Katarzynka.

3 komentarze:

  1. Jaka słodka Monia:)
    Prześliczna:)
    A torcik wygląda wspaniale i tak pewnie też smakował, aż mi ślinka pociekła:)
    Kolorowanki wczoraj też kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutką masz córeczkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa. Monisia jest moją siostrzenicą i jednocześnie Chrześnicą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń