sobota, 17 listopada 2012

Wyróżnienie x 2

Otrzymałam wyróżnienia od Weronkaa84   i od Basi. Śliczne podziękowania dla dziewczyn.
Niestety dopiero dziś zebrałam się, żeby odpowiedzieć na wyróżnienia i napisać post.



  1. Spodnie czy sukienki? – na co dzień spodnie, od święta sukienki
  2. Co zmieniłabyś w swoim życiu? - nic
  3. Kawały o teściowych ,prawda czy mit? – nie wiem, nie mam teściowej
  4. Morze czy góry? – raz morze, raz góry
  5. Jakiej cechy charakteru nie cierpisz u facetów? – nie umiem wybrać
  6. Czy przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa? – oczywiście, mam przyjaciół obojga płc
  7.  Kochać czy być kochanym? – tylko ze wzajemnością więc kochać i być kochaną
  8. Co cię najbardziej śmieszy? – wiele rzeczy
  9. Ulubiony gatunek filmu? – komedie romantyczne
  10. Dom, to dla ciebie...? – ludzie, którzy w nim mieszkają
  11. Czego w życiu sobie nie odmówisz? – Przyjemności robienia i pakowanie prezentów 

  1. Ulubiony kolor Jest ich zbyt wiele, żeby wymieniać
  2. Ulubiony film np. „Naga prawda o miłości”
  3. Kiedy mam chwile tylko dla siebie... to korzystam z niej :)
  4. Ulubiona potrawa pierogi ruskie
  5. Jaki prezent sprawił Ci największą radość? Trafiony
  6. Marzy mi się.... Domek z ogródkiem, a w nim kochająca rodzina
  7. Mój znak zodiaku to Ryby
  8. Ulubiona pora roku Wiosna
  9. Jakie strony internetowe lubisz przeglądać? Interesujące
  10. Moje pasje(oprócz rękodzieła:) czytanie książek
  11.  Miejsce, do którego chcesz pojechać, np. na wakacje. Nie ważne gdzie, ważne z kim :) 
 

3 komentarze: